BLOGGER TEMPLATES AND TWITTER BACKGROUNDS »

2009/06/24

很累的星期三 & 我讨厌打机

星期三 上了一整天的课

从早上九点半 到晚上的十点


虽然中间是有休息

但 真滴很累

埋怨

下个礼拜更惨


休息时间没了

因为

空档被PR老师拿去上课

惨哪

*哭*

有谁可以救我~

***

昨天 跟他和朋友去网咖打机

我差点死去

幸好福大命大 留了半口气回来

可是 吐得很惨

胃酸和晚餐

就酱 完完整整的吐了出来

呵呵

为什么

因为玩了 LEFT 4 DEATH

很乱 很恐怖

跟着朋友乱乱跑 乱乱射 乱乱喊

头就跟着乱乱晕

我 宣布 打机不是我的茶

***

creamy 小时候 真的很可爱

现在就 比较 爱爹人了


会乖乖坐在你隔壁 看你玩电脑


不然叫你陪她玩


但是看到其他人 还是酱兴奋咯

躺在地上 玩她的布布

鬼脸

他和她 亲一个


爱美到~

你一个镜子 我一个

creamy 牙齿断了

恐怖~

应该不会怎样吧


***

题外

上 advertising lecture

买了一杯咖啡

想慢慢享受的

怎知 joyi 的饼干

就酱掉进去咯


柠檬饼干和咖啡

我不爱

但是我还是啃完

第一次买的咖啡

不能浪费
我喝 管你



真的 很恶心


又想吐了



记 : 不习惯 没有你

你在 却又把我宠烂

4 'secrets':

Qi said...

lolzz same same to me when i first played left4dead..

bt eventually it turns out to b sooo FUN!!=P loewe it!!><

wanxi miko said...

oooooo.... ic...
is left4DEAD...
haha...
well...
it turns out that i become boomer at last...XD

Qi said...

haha..
u played versus??
im the worst hunter EVER~

wanxi miko said...

i played versus the zombies...
in a team with joyi them all...
well...
they all just asked me to follow them all the ways...
i m not so good in controlling my direction...
always look down...
and when i look up...
all the zombies just appear in front of me...
with their so-called-bloody face...
everytime i sure kena and almost die...
tats why i pening kepala...
poor direction i have...